Ebben a garázsban viszont tényleg nyoma nincs a télnek, ugyanis az ide vezető út tavaly nyár végi pora még
fellelhető az autó vízszintes részein. Van ebben valami varázslatos,ahogy erre a villanykörte fényt vet...
Elég is a bevezetőből. A jelen és a mindenkori állapotokról írunk fejben egy tartalomjegyzéket ma Attilával:
Hogy állunk most, mi van meg, mi várat magára, mi lesz pár hónapon belül az eredménye mégis mindezeknek.
A vásárlást követően töviről-hegyire át lett nézve az autó. Feltehetően volt korábbi sérülése a fronton. Ezt frissebb fényezésekből következtettük, plusz a szélvédő már nem eredeti. Esélyes,hogy elütöttek valakit.
Emiatt a nem túl jó igazítás miatt a gitt felpattogzott a lökhárítón. A legésszerűbb egy új lökhárító lett merevítővel együtt,így ez már a fényezőnél várakozik. Ide kap egy, - már itt korábban látott - koptatót is.
Új első lámpáknak is szükségét éreztünk,így azok is jönnek az után gyártott USA menetfények mellé,amik már fent vannak.
A futómű rendben van, csak a szédülés ellen kell tenni,de meg lesz ez is oldva,már készre van fényezve az állítható szettből a rugó. Egy használt,de jó minőségű szett kerül beépítésre hamarosan.
A beltér marad teljesen gyári állapotában,ahogy azt minőségileg megalkották '89 minden extrájával együtt.
Kapott az autó egy alapos alváztisztítást,mindenféle eszközök igénybevételével,majd 2 szép réteg alvázvédelmet.
A hátsó traktuson szintén kezelésbe kell venni a lökhárítókat, ne látszódjon az idő karcosan hatott vas foga. A csomagtérfedelet megette több helyen a rozsda nevű közszemély. A cseredarab pontosan a helyén. modell frissített változatról érkezett nagyon szép állapotban, Természetesen nem marad piros és a középrész is kikerül belőle,ami helyét a gyári veszi át. Kap egy gyári CRX keresztdobot (dupla csövűre vágyik a tulajdonos. Azt, és úgy, duplán szereti.)
A fékek is rendbe lettek téve. Cserélni nem kellett még semmit, látszik itt,hogy a fővárosban látott Honda szakszervizet az autó.
A nagy dolgok a motortérben fognak történni. Egy CRX-ből átkerül a hengerenkénti befecskendező rendszer. ebből az autóból kerül át az ECU is,amit egy friss programmal házasítanak majd a motorhoz,ehhez értő emberek.
Az előbbi szerkezet a szelepfedéllel együtt kap egy felújítást, tömítéseket és új színterezést.
Ugyan erre jut a hamarosan érkező, ritkának mondható alufelni szett is az autóhoz.
Ehhez már beszereztünk egy minőségi Yokohama Advan utcai gumi garnitúrát.
Jelenleg ideiglenes 14 colos lemezfelniken vészeli át a telet.
Az időjárás lassan jobbra fordul. Reggel már madárhangokra is felfigyelhetünk. Ilyenkor mindenkinek jusson eszébe a Jinsei és kattintson ránk.
Hali néztem a képeket, és a crx szivosoron megakadt a szemem, a crx szivosor nem fog rámenni a d15b2-re, csak h ne érjen meglepetés!
VálaszTörlésJól látod. Szakértő szemek is átvizslatták, és szerencsére a dolog csere-szabatos. Köszönjük!
VálaszTörlésSzivesen!Csak mert nekem is ilyen kocsim van és én is megswappoltam!Sok sikert, és kitartást kivánok!:)
VálaszTörlés