Oldalak

Itt az ősz. Mi új taggal bővülünk.





Adott egy velünk egy korú srác, Attila. Régi álma valósult meg néhány héttel ezelőtt és végre japán közegben mozog,mint azt már magzat korában is szerette volna élvezni.

Bátyja a 90-es évek elején Németországból szert tudott tenni egy 3 éves CRX-re. Hazahozván az autót, a még javában gyermekkorú, matchbox-tologatástól kitérdelt gatyás Attila rögtön az ablakra tapadt, hogy mi ez a duruzsoló kis rakéta a házuk előtt. Azonnal beleszeretett és a félelemmel együtt az izgalom járta át,miközben szelték a kanyarokat a bemutatókörön fent a Bükkben. Kiszállni sem akart a méltán híres és szép Cerka üléseiből,de sajnálatos módon Testévre családalapításra adta a fejét, így meg kellett válni az autótól. Az évek teltek az emlékek viszont nem fakultak Attilában. Rá rá tört a felismerés,hogy márpedig ő, ahogy teheti, vesz egy Hondát abból az időből. Ennek az ideje most jött el és néhány rongyos, mindenféle kezeken átment autó alapos átnézése után sem csorbult elszántsága.Így jutottunk el vonattal egy gyönyörű napon a XVI. kerületi idős néni kis pajtájához. Bizalomgerjesztő volt minden oldalról és persze a hirdetést feladván és meglátván azonnal ugrani kellett rá,mert ilyet nem lát minden nap egy Honda fanatikus sem. Mentünk egy kört, működik minden,nem zörög, nem kopog, nem volt szétszedve. Gyári szinte minden. Meggyőző. Ment egy kis alkudozás; kaptunk téli gumi szettet, garanciális akksit, teli tankot.A néni persze megsiratta,de én bártan állítom jobb kezekbe nem kerülhetett.

Tehát: 1989 Honda Civic 1.5 16v LX Sedan USDM 101Le

Az Államokból egy orvos álltal behozva és 3 évesen a néni kezébe kerülve,aki a közeli Penny Market-ig járt vele.És nem! Ismétlem nem naponta. Felszereltsége szinte az akkoriban elérhető maximális volt,szerencsére az automata váltót mellőzve. Így kapott: 4 elektromos ablakot, elektromos tükröket, metál fényt a lökhárítókra is, szervókormányt, klímát, tempomatot, plüss kárpitot, az erősebbik változatú motort, stb.      Tervek vannak az autóval. Minél gyáribb állapotra alakítás,aztán, csak mint a többi - az oldalon szereplő - autóinkon, apróbb finomítások, amik kiemelik az autó karakterét.




A továbbiakban Attila maga írja bejegyzéseit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése