Oldalak

Az N13 projekt | III.rész

Ahogy az elő van írva a "Nagy könyvben" olyan pontossággal és tisztasággal érkezett meg tegnap délelőtt
a nemrégiben Japánban(Kyushu) legyártott, majd a lengyel DW.pl importőrhöz hajóztatott,
később a RedSun-t érintve, GLS-el Miskolcra szállítva az R15 7J ET40 DW DR20-as garnitúra.
(Ezt is megértük)

Mivel egy igen nagy lépésről van most itt szó, ami természetesen közös célunk és érdekünk volt,
ezért a munkálatokat megörökítettük. A dobozok érkezésétől a következő bejegyzésben látható,
éjfélig tartó fényképezésig ledokumentáltam az egészet.
A következtetést mindenki vonja le maga. Mi kiegyeztünk abban a tényben, hogy:

Ha forognak a csillagok, minnél többet nézed, annál jobban érzed;
Mit megér a japán acél! Ami,ha rajtunk múlik, örökké él!


Az egyik doboz rejtette a csavarokat és a tehermentesítő gyűrűket is.



Hal szaga már nem volt a doboznak, csak nekünk az izgalomtól...


Gumírozott pamutszövettel bevonva, plusz műanyag peremvédő. Kifogástalan.


Talán maradhatna inkább a dobozban...


...Inkább nyomás egy bevált gumishoz a külvárosban.


Stimmel. 195/50 Edgeprotection. Később 165-175/50!


A garázsban letisztázatlanul, már ragasztott centírsúlyokkal ellátva.


Leköszönnek a télikerekek,amit alapos fék/kerékagy tisztítás és lekezelés követett a tulajdonos részéről.


Eközben személy szerint ezt követtem el. Szilikonzsírral, pamutkendővel, stb...


Ezt a szelepet,mintha ide találták volna ki. Tökéletes!


Akárhogyan is tartottunk attol,hogy a féknyergekhez elöl-hátul hozzáérhet a perem, vagy bármilyen akadály ,ennek ellenére minden klappolt. A tehermentesítő, és a csavarok is siklottak a helyükre, ahogy annak lennie kellett.


Az utolsó húzások a csavarokon és...


Íme az eredmény!








Büszkén lehetünk elégedettek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése