Oldalak

Az N13 projekt | II.rész

Mondhatni végül több az öröm, mint reméltük. A legtöbb dolog passzolt.A négy tárcsafék irigylésre méltó, bár teljesítményét végleg csak 1000km után használhatjuk ki. Számadatok később! Képek az átalakítási munkálatokról:





1989-es hibátlan állapotú, pirossal szőtt ülések. Itt még ideiglenesen betéve.


A négy elektromos ablak, szerkezettel és vezetékekkel együtt gyári, eredeti lett.


A biztonsági övek is átkerültek. A műanyag elemek kontúrja így már vállvonaltól lefelé fekete.


A komplett műszeregység és a GTi-re jellemző kütyük is be lettek téve. (műszerfal fényerősség állítása, lengéscsillapító Normal/Sport állíthatósága, valamint az első ködlámpa, és a fényezésre váró elektromos tükrök gombja) A digitális óra is cserére szorult.


Összhangban.


Semmilyen maszekolást nem igényelt a hátsó üléssor. Ráadásul ledöntve már előre hajtható. És új illata van(!)


Természetesen fólia került az ajtókárpit alá, méretpontosan.


A poggyásztér is szépen kialakult.


Egy korábbi alkalommal lecseréltük a - beltérben szinte az egyetlen - kör alakkal bíró elemet; a belső világítást.

A szögletes forma az, ami bele illik. Szintén GTi.


Íme az elkészült hátsó szekció. Minden stimmel...


...szép, tiszta...


...és a szerencsés,büszke tulajdonosának is nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése