Oldalak

Crazyfék

Két hete Mezőkövesden cserben hagyott a kézifék,valamint a jobb hátsó fékmunkahenger. Olyan szinten,hogy mozdíthatatlanná vált az autó 2 óra parkolás után. A gyors szervizt egy nem túl messziről érkezett autószerelővel korrigáltuk annyiban,hogy kikötöttük a berohadt kézifék kötelet,melynek következtében el is szakadt.A munkahenger manuális állítóját becsavartam a minimumig és hazajöttem. 2 éve teljesen átnéztük a fékeket, de csak szabályoztatni kellett a dobot akkor. Most világossá vált,hogy a szimmeringek kukák. Televerte zsírral a dob belsejét forgás közben és így nyilván nulla volt a fékhatás. Mégis mitől állhatott így be!? Fékmunkahenger gyanúnk volt.És be is igazolódott.


Szükség volt új kerékcsapágyakra. Szerencsémre találtam Japánt. Továbbá az új Munkahenger és egy garnitúra jobb minőségű fékpofa. Ez utóbbival könnyebb dolgom volt,ugyanis a CRX, Prelude és Civic korábbi dobfékes modelleibe is pont ilyen való.
A kézifék kötélből jobbosra volt szükség, és bevallom Vateráztam.Csoda,hogy volt - és mint később utólag kapott telefonon tudtomra hozták - balos is van ott,ahonnan ez jött. Így 2 napra rá jött az is.
Reményeim szerint ez a fék beragadás ezzel megszűnik.Kapott új dot 3-as fékfolyadékot és szépen légtelenítve lett. Az eredmény biztató. Minden stimmel. Jelentős a különbség a korábbi fékhatásnál; Felülről fog és kemény is egyszerre. 60-ról fékezve sem húz semerre, elengedett kormánynál. Gúvad a szem, örül a száj.

1 megjegyzés:

  1. nekem is 2 evvel ezelott a munkahenger szimeringek adtak meg magukat es hatul semmi fekem nem volt, de aztan egy cserevel megoldottam:)

    VálaszTörlés