Oldalak

PUCH Mistral reBorn




A történet még tavaly nyáron kezdődött, amikor megvettem első országútimat egy rozsdás kis Favorit bringát. Egyből beleszerettem a vékony keréken való gurulásba. Nyár végén azonban útjára bocsájtottam azzal a nem titkolt szándékkal, hogy az addig még csak álmaimban létező országúti megépítésébe fogjak. Tél közepén lehetett amikor megvettem a donort, egy Puch bringát.


Természetesen a gyárilag krómozott muffok miatt szerettem rögtön bele: Alig gurultam vele kettőt, még aznap este atomjaira bontottam és kezdődhetett a felújítás, csavarról csavarra.


Néhány alkatrész polírozása napokat is igénybe vett, ilyen volt a két felni, amikről a gyári fékező felületet is el kellett távolítani.


Az első kerék egyenesen, zéró kereszttel lett fűzve, míg a hátsó hagyományosan, kontrása aggyal. A vázról pedig eltávolítottam minden fölösleges dolgot, füleket, lyukakat. A vizes csiszolás után a muffok is kaptak egy plusz polírt, biztos ami biztos alapon. Így nyugodtan mehetett a váz fényezőhöz.


A végeredménnyel teljesen meg vagyok elégedve, igazából nem gondoltam volna, hogy ilyen jól sikerül. További képek később...

Adatok:
  • Váz: Puch Mistral Ultima, Reynolds 531
  • Szín: Buckingham Palace Magenta
  • Villa: Acél, polírozott, Reynolds 531
  • Hajtómű: Shimano 105
  • Első kerék: Campagnolo polír alufelni, Novatec pálya-agy, DT króm küllők.
  • Hátsó kerék: Mavic magasperemes polír alufelni, kontrás agy.
  • Ülés: Csepel Royal, szegecselt
  • Kormány: Charge Bowl gunmetal
Röviden ennyi.

Ja, és mért nem fixi?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése