A történet még tavaly nyáron kezdődött, amikor megvettem első országútimat egy rozsdás kis Favorit bringát. Egyből beleszerettem a vékony keréken való gurulásba. Nyár végén azonban útjára bocsájtottam azzal a nem titkolt szándékkal, hogy az addig még csak álmaimban létező országúti megépítésébe fogjak. Tél közepén lehetett amikor megvettem a donort, egy Puch bringát.
Természetesen a gyárilag krómozott muffok miatt szerettem rögtön bele: Alig gurultam vele kettőt, még aznap este atomjaira bontottam és kezdődhetett a felújítás, csavarról csavarra.
Néhány alkatrész polírozása napokat is igénybe vett, ilyen volt a két felni, amikről a gyári fékező felületet is el kellett távolítani.
Az első kerék egyenesen, zéró kereszttel lett fűzve, míg a hátsó hagyományosan, kontrása aggyal. A vázról pedig eltávolítottam minden fölösleges dolgot, füleket, lyukakat. A vizes csiszolás után a muffok is kaptak egy plusz polírt, biztos ami biztos alapon. Így nyugodtan mehetett a váz fényezőhöz.
A végeredménnyel teljesen meg vagyok elégedve, igazából nem gondoltam volna, hogy ilyen jól sikerül. További képek később...
Adatok:
- Váz: Puch Mistral Ultima, Reynolds 531
- Szín: Buckingham Palace Magenta
- Villa: Acél, polírozott, Reynolds 531
- Hajtómű: Shimano 105
- Első kerék: Campagnolo polír alufelni, Novatec pálya-agy, DT króm küllők.
- Hátsó kerék: Mavic magasperemes polír alufelni, kontrás agy.
- Ülés: Csepel Royal, szegecselt
- Kormány: Charge Bowl gunmetal
Ja, és mért nem fixi?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése