Oldalak

A Hatchback projekt | II.rész

Elérkezett a felújítás hajmeresztő szakasza, vagyis a történet itt többnyire a szerelőaknában folytatódott... ami több hetes, sokszor hajnalba nyúló szerelések, hol eredményes, hol pedig (szerencsére kevésbe) kudarcba fulladt esetek hada. Figyelmes szétbontás a szinte pótolhatatlanságok tekintetében. Mert, mint mondást, ismerhetjük; Vannak dolgok amikbe, ha belekezdünk nem maradhat későbbre. Bármennyire is hagynánk a fenébe, másnapra elfelejthetjük; "Most mit hova, és ez a csavar, ez hol is volt...!?" Így hát ismét egy csokor képpel úgymond foglalom össze az eddigi legjelentősebb szakaszát az autónak, mióta magaménak tudhatom.


Egy jelképes anyagmennyiség,ami végül kevésnek bizonyult.




A csomagtér, lakatolás után lekezelve.


Hátsó lengőkarok és a fékdobok alapozva,és festve.


Az utólag beszerzett lengéscsillapítók beszerelésre készen.



Kipufogórendszer, a leömlő könyököt leszámítva nem csereérett.Minden BOSAL.


Hővédő lemez.


Hátsó futómű a helyén. Minden stimmel.


Kompresszorral alvázvédőzve. Szép lett.




Elöl is minden a helyén, a tárcsák szinte újszerűek. Fékek légtelenítve.




A fronton ezernyi apróság volt;
A hűtő, a homloklemez, a motorházfedél, a tartályok, levegőszűrőház,stb...


Az egyik legnagyobb eredmény a keresztbak,ami tökéletesen fel lett újíttatva. Ebbe csatlakoznak az első stab.rudak. Ez tartja mereven a kasznit elől, valamint a motor őrá fekszik fel. Újszerű lett!


A nagy olajfolyást,ezzel együtt fejtörést is kiváltó, emiatt három hét szerelőnél töltött időszak okozója a kormányszervómű. Itt már felújítva.Precízen működő híres "egyujjas" egyébként.


Új kormánygömbfej.


Eltört elektromágnes javítása után felújított benzinpumpa (Gyárilag Mitsubishi)


Hátul új fékcsövek.


Sok kutatás után végre gyári minőségű levegőszűrő.


Eljött a szíjak cseréje. angol és amerikai gyártótól.


Akkor már felújítottuk a meghajtott tárcsákat is.


Na ez nem a gyári szín! Bronz metálra gondoltam és szerintem nem volt rossz döntés.


Csak semmi sallang. Illik ide.


Már a motor is egészen korrekt, bár még korántsem tökéletes.
Összegezve: Van, és lessz még mit dolgozni, így természetesen megörökíteni is egyaránt.
Jelenleg ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése