Egy jelképes anyagmennyiség,ami végül kevésnek bizonyult.
A csomagtér, lakatolás után lekezelve.
Hátsó lengőkarok és a fékdobok alapozva,és festve.
Az utólag beszerzett lengéscsillapítók beszerelésre készen.
Kipufogórendszer, a leömlő könyököt leszámítva nem csereérett.Minden BOSAL.
Hővédő lemez.
Hátsó futómű a helyén. Minden stimmel.
Kompresszorral alvázvédőzve. Szép lett.
Elöl is minden a helyén, a tárcsák szinte újszerűek. Fékek légtelenítve.
A fronton ezernyi apróság volt;
A hűtő, a homloklemez, a motorházfedél, a tartályok, levegőszűrőház,stb...
Az egyik legnagyobb eredmény a keresztbak,ami tökéletesen fel lett újíttatva. Ebbe csatlakoznak az első stab.rudak. Ez tartja mereven a kasznit elől, valamint a motor őrá fekszik fel. Újszerű lett!
A nagy olajfolyást,ezzel együtt fejtörést is kiváltó, emiatt három hét szerelőnél töltött időszak okozója a kormányszervómű. Itt már felújítva.Precízen működő híres "egyujjas" egyébként.
Új kormánygömbfej.
Eltört elektromágnes javítása után felújított benzinpumpa (Gyárilag Mitsubishi)
Hátul új fékcsövek.
Sok kutatás után végre gyári minőségű levegőszűrő.
Eljött a szíjak cseréje. angol és amerikai gyártótól.
Akkor már felújítottuk a meghajtott tárcsákat is.
Na ez nem a gyári szín! Bronz metálra gondoltam és szerintem nem volt rossz döntés.
Csak semmi sallang. Illik ide.
Már a motor is egészen korrekt, bár még korántsem tökéletes.
Összegezve: Van, és lessz még mit dolgozni, így természetesen megörökíteni is egyaránt.
Jelenleg ennyi.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése